witam przyjmę za darmo telefon komórkowy nie stać mnie żeby sobie go kupić dlatego po prostu proszę o. to ludzi dobrej woli to nr do sąsiadki..
ID ogłoszenia 14086
Lokalizacja: Elbląg, Polska
Województwo: warmińsko-mazurskie
Typ: Przyjmę

Uwaga!

Nie wysyłaj pieniądze z wyprzedzeniem. Bądź ostrożny i w przypadku jakiegoś podejrzenia proszę się do nas zgłosić.
Wyślij email

Ogłoszenia podobne przyjmę za darmo

Jest mi potrzebny telefon dotykowy mój poprzedni się zepsuł i od 3 miesięcy jestem już bez telefonu ...
Przyjmę
30-08-2022
316 odsłon
potrzebuje telefonu dotykowego bo mnie nie stac moze macie jakis sprawny telefon uzywany ktorego juz...
Przyjmę
19-12-2021
484 odsłon
Witam...przyjmę telefon .. najlepiej aby był w miare na czasie
Przyjmę
08-07-2022
396 odsłon
Witam czy ktoś ma do oddania za darmo wieże na płyty CD i na kasety białołęka tarchomin dzialajecej...
Przyjmę
13-02-2022
471 odsłon
przyjme telefon lub laptopa dla uczacej sie corki
Oddam
15-12-2021
543 odsłon
przyjme telefon dotykowy
Przyjmę
14-03-2022
571 odsłon
Dzień dobry/ dobry wieczór z przyjemne za darmo (razem z dostawą) telefon z klawiatura qwerty Ps...
Przyjmę
18-04-2022
584 odsłon
Przyjmę dla córki i syna telefon laptop gdyż niestac mnie by im kupić może ma ktoś niepotrzebne i ze...
Przyjmę
05-07-2022
369 odsłon
przyjme telefon lub tablet jesli ktos ma niepotrzebny dla synka by mogl ogladac bajki niestety nie ...
Przyjmę
05-07-2022
353 odsłon
Nie stać mnie... Szukam dobrej duszy... Naprawdę
Przyjmę
22-01-2023
52 odsłon
Przyjme działający telefon z dostępem do internetu. może mieć pęknięty ekran byleby wszystko działał...
Przyjmę
31-12-2022
83 odsłon
potrzebuje szybko telefonu ponieważ syn nie ma jak się połączyć na zdalne najlepiej jak ktoś wyśle...
Przyjmę
18-02-2022
620 odsłon
Przyjmę każdy sprawny telefon na kartę sim, aktualnie jestem bez złotówki przy duszy a mój dotychcza...
Przyjmę
21-08-2021
531 odsłon
Glupio mi prosic o to ale moze znajdzie sie ktos dobry o dobrym sercu i bedzie mial do oddania smart...
Przyjmę
07-08-2022
415 odsłon